Drodzy Klubowicze!!!
Specjalnie dla was organizujemy nowe zajęcia – Nord Walking w plenerze. Zapisujcie się w recepcji lub telefonicznie tel. 74 831 15 34.
RUSZAJĄ ZAJĘCIA W PLENERZE – NORDIC WALKING – PONIEDZIAŁEK GODZINA 9:00, CZWARTEK GODZINA 18:00
Czekamy na was. Fitness Club Piękni i Zdrowi zaprasza.

 

nordic-walking

W porównaniu do zwyczajnego marszu, nordic walking angażuje stosowanie siły do kijków z obu stron (each side), dlatego osoby uprawiające nordic walking w większym zakresie, choć mniej intensywnie, angażują mięśnie ciała

[potrzebne źródło]. Mięśnie (m.in. klatki piersiowej, tricepsy, bicepsy, ramion i brzucha) są również inaczej stymulowane niż w zwykłym marszu. To prowadzi do większego ich wzmocnienia niż przy zwyczajnym chodzeniu czy joggingu. Szczególnie:

 

  • rozwija się siła i wytrzymałość ramion,
  • łatwość wchodzenia na wzgórza,
  • spala się więcej kalorii niż przy normalnym chodzeniu,
  • zwiększa się stabilność przy chodzeniu z kijkami,
  • redukuje nacisk na piszczele, kolana, biodra i plecy, co daje korzyści dla osób ze słabszymi stawami i nie dość silnymi mięśniami,
  • odciążone są stawy, co jest szczególnie ważne dla osób starszych.

 

2016-11-14T23:07:25+00:00